Verkopen met impact

Onze huidige wijze van verkopen is gericht op eigen belang waarbij je je collega bedrijven ziet als concurrenten die je moet voorblijven of uitschakelen.

Verkopen met impact gaat over verkopen vanuit je missie zodat concurrenten je collega’s worden.

Tesla

Een goed voorbeeld van verkopen met impact is autofabrikant Tesla. Tesla heeft de missie om autorijden milieuvriendelijk te maken. Tesla vindt dat zo belangrijk dat ze al hun patenten, die gerelateerd zijn aan elektrisch rijden hebben vrijgegeven zodat andere autofabrikanten sneller kunnen overschakelen naar het verkopen van elektrische auto’s. Op deze wijze realiseert autofabrikant Tesla sneller zijn hoger doel.  

Deze wijze van verkopen maakt van je concurrenten je collega’s die je helpen bij het zo snel mogelijk realiseren van je hoger doel. Dit vergt een geheel nieuwe kijk op verkopen. De workshop “Verkopen met Impact” geeft je handvatten hoe je dat kan realiseren.

 

Duur: 2,5 uur of 4 uur
Prijs: op aanvraag
Aantal deelnemers: 6-12

presentatie2

Sybren van der Schaar
Trainer/coach
Meer info

Wil je meer weten? Neem dan contact op!